Här kommer jag skriva om mina största intressen, trädgård, inredning och då helst shabby chic, bakning,familj, min butik och gjutning i betong. Att få skapa fina å vackra saker får mig att må bra. Kommer även att skriva lite om vägen tillbaka från utmattningsdepression men mest om glada fina och roliga saker



måndag 29 oktober 2012

Målat lite igen..

Tjingeling eller hade faktiskt kunnat vara Tingeling idag.

Nya filmen med Tingeling går på bio nu idag och imorgon men himla dum tid, kl 16:00. Får se om man hinner imorgon. Synd bara att inte både jag och pappan kan följa med de små barnen på denna bio.
Ja vi får se hur det blir...
Idag har jag verkligen inte gjort något! Lämnade barnen på morgonen, åkte hem med vår bil som går på nåder nu. Tur i oturen att vi kollat in en ny bil och får den förhoppningsvis på torsdag. Efter att ha lämnat barnen så åkte jag hem och satt och HOPPADE av NEDKYLNING av att ha varit ute i fem minuter. Efter att ha suttit och frusit så satt jag till slut på ryggen:) och frös och somnade visst till. SÅ skönt och jag kände att jag verkligen behövde en sådan där slö dag. Visst känner man sig helt onyttig men men, får väl försöka lära mig snart att det är ok att inte få dåligt samvete dessa gånger.

Iallafall när jag skulle hämta barnen så luktade det bränt från bilen, så faktiskt så kände jag att " nä, vågar inte ens ha kvar väskan i bilen för tänk om det börjar brinna" men nä då jag hann hem med bilskrället iallafall och nu tänker inte jag köra den fler gånger!

Fick lite fina schabloner av plåt idag i form av siffror.Då kom man igång igen och var ju bara tvungen att pröva dom lite. Här är lite bilder  på en ljusstake som är nymålad efter dessa siffror och även en tavla som jag tror jag glömde visa häromdagen. Hjärtat med ett litet hjärta i till att ha till vad som helst. Så LITE har jag väl ändå gjort idag.


Det var allt för idag, tänkte gå och sitta på ryggen och se om huvudvärken försvinner snart oxå.
Ha en go kväll. Kram, Jennie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du kikar in här, jag blir jätte glad om du vill lämna en kommentar hos mig. Då får jag ju glädjen att kunna kika in hos dig som har blogg.
Kramar. Ni som inte har blogg kan oxå kommentera. Gå in i rullisten vid kommentarsrutan och sätt dig som anonym, i kommentaren kan du sedan skriva ditt namn om du vill.Tryck på publicera när du skrivit färdigt.