Här kommer jag skriva om mina största intressen, trädgård, inredning och då helst shabby chic, bakning,familj, min butik och gjutning i betong. Att få skapa fina å vackra saker får mig att må bra. Kommer även att skriva lite om vägen tillbaka från utmattningsdepression men mest om glada fina och roliga saker



torsdag 18 oktober 2012

Morgonstund...

Hmm.. kanske sent att lägga in morgonbilder men det gör jag ändå. Har tyvärr sovit såååå dåligt i natt så det var tur det var en sådan där lugn morgon idag så man kunde sitta vid bordet och njuta av lugna barn. WILMA : åh vilken mysig morgon med tända ljus.. Även de uppskattar det lilla minsann.
Min morgon började iallafall med lite kaffe och nya numret av jeanne d árc living. Lite inspiration till resten av dagen.
Klockan på bilden hittade jag i källaren, tror att jag någon gång fått den av mormor. Det var MYCKET bättre förr. Den är betydligt mycket finare iallafall än de digitala nu för tiden:)
Om det är någon som vill kommentera så finns det en penna under varje inlägg,tryck på den och  vem som helst kan skriva någon om man vill.

Jag återkommer senare med utlovade julpyssel:) kram Jennie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du kikar in här, jag blir jätte glad om du vill lämna en kommentar hos mig. Då får jag ju glädjen att kunna kika in hos dig som har blogg.
Kramar. Ni som inte har blogg kan oxå kommentera. Gå in i rullisten vid kommentarsrutan och sätt dig som anonym, i kommentaren kan du sedan skriva ditt namn om du vill.Tryck på publicera när du skrivit färdigt.