Här kommer jag skriva om mina största intressen, trädgård, inredning och då helst shabby chic, bakning,familj, min butik och gjutning i betong. Att få skapa fina å vackra saker får mig att må bra. Kommer även att skriva lite om vägen tillbaka från utmattningsdepression men mest om glada fina och roliga saker



tisdag 30 oktober 2012

Trevlig dag.

Hej alla glada och pigga där ute.
Idag har varit full rulle hela dagen. Lämnade barn hos dagmamma och åkte sedan hem, inte i min bil dock! Var ute och gick en lång runda på ca 1 mil med min lilla lilla hund, tänk vad många steg de där små benen tar under en sådan promenad. Hon är blandning mellan Phalen och Cotton de tuleur. Efter det var det en träff med arbetskamrater och blev bjuden på lunch hemma hos en av dom, himla trevligt att se alla iallafall:)

Efter lunchen hämtade jag barnen och tog dom med på bio på Tingeling, Vi hade farmor med oss som sällskap oxå. De fick lite popcorn och satt sedan förhållandevis lugnt å stilla under nästan hela filmen. Jag somnade faktiskt inte heller:) Var lite rädd för detta annars för tänk er att ha kommit direkt från mat å fika till att sätta sig framför en film. DET är sövande...tycker jag iallafall.

Nu så får det bli lite kvällsmat till de små och kanske till mig med så man snart kan gå och lägga sig, nåja inte riktigt än men om några fåå timmar.

Här är lite bilder: bio popcorn och ljuslyktor som jag kommer att göra framöver, den är med text på Merry Christmas.



Ha en trevlig kväll nu alla. Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du kikar in här, jag blir jätte glad om du vill lämna en kommentar hos mig. Då får jag ju glädjen att kunna kika in hos dig som har blogg.
Kramar. Ni som inte har blogg kan oxå kommentera. Gå in i rullisten vid kommentarsrutan och sätt dig som anonym, i kommentaren kan du sedan skriva ditt namn om du vill.Tryck på publicera när du skrivit färdigt.