Här kommer jag skriva om mina största intressen, trädgård, inredning och då helst shabby chic, bakning,familj, min butik och gjutning i betong. Att få skapa fina å vackra saker får mig att må bra. Kommer även att skriva lite om vägen tillbaka från utmattningsdepression men mest om glada fina och roliga saker



torsdag 29 november 2012

Ja se det snöar.....ÄNTLIGEN

Hejsan.
Äntligen kommer regnet ner i fryset tillstånd. Låg lite snö på marken idag och snöar lite fortfarande. Nellie hon ville gå ut kl 8 idag men nää..kändes lite tidigt å gå ut och leka redan då. Kanske kan äta frukost innan iallafall:)
Idag ska jag och de små barnen hänga upp lite gardiner, baka och gå till skogen och leta efter långa pinnar. Har en idé som jag måste pröva och se om det blir bra.

Idag ska jag förresten pröva ett nytt recept på köttfärslimpa, philadelphiaost med vitlökssmak i och skinka. Hittade receptet på  den här mysiga, goda sidan www.victoriasprovkok.blogspot.se

Ja den här kom jag på att göra för några dagar sedan, kan man ju ha till mycket annat än detta jag visar.
 Plattan i betong och så nät runt om. Jag tänkte göra några stycken å ställa ute och fylla med mossa och lite julkulor, kottar el dyl.
Ha det gott Kram Jennie

1 kommentar:

  1. vad kreativ du är...de var ju jätteläckra...snygga som du skrev att lägga kottar i eller klä med mossa underbart juligt...ha en härlig advent kram från Maja

    SvaraRadera

Vad kul att du kikar in här, jag blir jätte glad om du vill lämna en kommentar hos mig. Då får jag ju glädjen att kunna kika in hos dig som har blogg.
Kramar. Ni som inte har blogg kan oxå kommentera. Gå in i rullisten vid kommentarsrutan och sätt dig som anonym, i kommentaren kan du sedan skriva ditt namn om du vill.Tryck på publicera när du skrivit färdigt.