Här kommer jag skriva om mina största intressen, trädgård, inredning och då helst shabby chic, bakning,familj, min butik och gjutning i betong. Att få skapa fina å vackra saker får mig att må bra. Kommer även att skriva lite om vägen tillbaka från utmattningsdepression men mest om glada fina och roliga saker



fredag 30 november 2012

Julstämning i min hall

Hejsan på er.
Nu har jag kommit igång på riktigt med julstöket. Igår blev det stryka gardiner, baka lussebullar med barnen, ut i snön lite å leka och plocka pinnar...till mitt projekt:)
Min ommålade byrå i hallen är laddad inför jul iallafall och så här ser den ut nu.
Lite hyacinter, mina hemgjorda ljusstakar och tall å gran i glasvasen. Hyacinten den ena blommar som synes och de luktar ju SÅÅ GOTT!
Nu fortsätta med lite jul och läsa lite på alla fina bloggar jag hittat. Man får verkligen mycket tips och ideèr på bloggar i cyberrymden:)
Ha det gott. Kram Jennie

1 kommentar:

  1. Mysigt du har det i din hall!!
    visst är det massor av inspiration man akn hämta nu, härligt!
    Ha en fin adventshelg nu med massa gott och mys!
    Kram Anna

    SvaraRadera

Vad kul att du kikar in här, jag blir jätte glad om du vill lämna en kommentar hos mig. Då får jag ju glädjen att kunna kika in hos dig som har blogg.
Kramar. Ni som inte har blogg kan oxå kommentera. Gå in i rullisten vid kommentarsrutan och sätt dig som anonym, i kommentaren kan du sedan skriva ditt namn om du vill.Tryck på publicera när du skrivit färdigt.