Här kommer jag skriva om mina största intressen, trädgård, inredning och då helst shabby chic, bakning,familj, min butik och gjutning i betong. Att få skapa fina å vackra saker får mig att må bra. Kommer även att skriva lite om vägen tillbaka från utmattningsdepression men mest om glada fina och roliga saker



söndag 18 november 2012

Kransdag idag

Hej på er.

Snart ska jag och ett gäng tjejer i olika åldrar åka ut till Sälleryds Odlarglädje och göra dörrkransar eller om man vill göra att hänga inne istället. Jag får se vilket jag gör. Tänkte nästan haft någon enkel gransris krans på ytterdörren men får se.

Jag köpte ju lite fat igår som jag skulle visa vad jag skulle ha dom till. Jag kunde ju inte bara låta bli att göra detta redan igår. Det var himla enkelt. KOLLA HÄR! (Alltså fatet till vänster här uppe har jag gjutit)
Blev SÖTA ljusfat. Jag limmade bara på ljushållare på faten och vips så var det färdigt:) Super lätt och fint. Tänk å ha  att duka med vid jul och kanske lägga något på fatet oxå.

Nähä, dax att äta lite, har precis varit ute och cyklat ett par mil, det får en att må bra och jag känner mig mycket piggare efter träning.
Kram Jennie

1 kommentar:

  1. Tycker att den runda var jättefin!! och faten var ju kalas!! Den servisen har ju jag:)
    Kram

    SvaraRadera

Vad kul att du kikar in här, jag blir jätte glad om du vill lämna en kommentar hos mig. Då får jag ju glädjen att kunna kika in hos dig som har blogg.
Kramar. Ni som inte har blogg kan oxå kommentera. Gå in i rullisten vid kommentarsrutan och sätt dig som anonym, i kommentaren kan du sedan skriva ditt namn om du vill.Tryck på publicera när du skrivit färdigt.