Här kommer jag skriva om mina största intressen, trädgård, inredning och då helst shabby chic, bakning,familj, min butik och gjutning i betong. Att få skapa fina å vackra saker får mig att må bra. Kommer även att skriva lite om vägen tillbaka från utmattningsdepression men mest om glada fina och roliga saker



torsdag 8 november 2012

lite lyx idag...hoppas jag:)

God morgon alla ni.
Idag ska jag iväg till dotterns gymnasium i Nässjö. De ska nu under fyra veckor ha "kunder" hos sig och öva på oss!
Nu idag och några veckor framöver  så är det taktilmassage av underarmar och händer och tror även det var manikyr. Detta skulle hålla på i närmare 3 timmar och till en billig slant 75 kronor. Det är ju så skönt med massage på just armar och händer tycker jag. Det jag är lite rädd för framöver om något år är, hon läser ju till stylist, är att man kommer ju få agera försökskanin även till hår, smink och hud. Man kanske inte passar i just det som de prövar på en men vaddå vad gör man inte för sina barn :)

Nu ska jag strax träffa kompisen med stort H för att tjata lite:)
Senare blir det lite bilder på betong saker.
Härliga höstdagar ute i skogen, det är ju såå fint nu.

Kram Jennie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du kikar in här, jag blir jätte glad om du vill lämna en kommentar hos mig. Då får jag ju glädjen att kunna kika in hos dig som har blogg.
Kramar. Ni som inte har blogg kan oxå kommentera. Gå in i rullisten vid kommentarsrutan och sätt dig som anonym, i kommentaren kan du sedan skriva ditt namn om du vill.Tryck på publicera när du skrivit färdigt.