Här kommer jag skriva om mina största intressen, trädgård, inredning och då helst shabby chic, bakning,familj, min butik och gjutning i betong. Att få skapa fina å vackra saker får mig att må bra. Kommer även att skriva lite om vägen tillbaka från utmattningsdepression men mest om glada fina och roliga saker



onsdag 21 november 2012

Ljus i vårt hus.

Heeej alla där ute.
Idag har inte blivit mycket gjort, har nu haft migrän i ett antal dagar så idag kände jag mig ganska så slak och trött. Fick även åka till vårdcentralen med Nellie idag, hon låg i natt och gnällde och kunde inte ligga still. Visade sig sedan när hon gick å kissade att hon hade ont. Så urinvägsinfektion var det där.
Hon e ändå pigg och det har väl inte hunnit gå så långt. Sa även till att jag hade en himla bra idé som jag tyckte att han kunde be läkemedelsföretagen. GÖR EN MEDICIN SOM MAN FÅR I BARNEN. Kan väl ändå göra någon godare smak än choklad å fruktsmak. De är ju vidriga och man brukar ju inte få dom hälften av det!
Idag har det blivit lite målning av mina betongsaker. Det är en hel hög nu som väntar på att bli målade och färdiga.
Gjorde en lampett för kronljus häromdagen. Fick lite fina ljuslyktor på posten igår. Här är bilder på det.
Ser kanske lite tråkiga ut men har nu lagt i lite murgröna i den till höger. Den hänger nämligen i en trapp där barnen är och springer så har ett batteridrivet ljus i. Tyckte det ljuset var fult faktisk. Tycker bättre om när de är klara och inte gula mesiga lågor:)
Ha det gott. Plikten kallar nu:) ni vet tvätt, barn, städ, mat, hund.
Kram Jennie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du kikar in här, jag blir jätte glad om du vill lämna en kommentar hos mig. Då får jag ju glädjen att kunna kika in hos dig som har blogg.
Kramar. Ni som inte har blogg kan oxå kommentera. Gå in i rullisten vid kommentarsrutan och sätt dig som anonym, i kommentaren kan du sedan skriva ditt namn om du vill.Tryck på publicera när du skrivit färdigt.