Här kommer jag skriva om mina största intressen, trädgård, inredning och då helst shabby chic, bakning,familj, min butik och gjutning i betong. Att få skapa fina å vackra saker får mig att må bra. Kommer även att skriva lite om vägen tillbaka från utmattningsdepression men mest om glada fina och roliga saker



fredag 2 november 2012

Nästan som julafton för mig:)

Hejsan.

Jag har ju  gått här hemma och väntat på en leverans med lite "småkraffs". Tänkte ju att det kunde ju kommit när man var själv hemma men av alla möjliga dagar så kom det ju naturligtvis hemlevererat idag när jag var ute och sprang..
Mannen var ju hemma och fick se alla paket som kom, typ 6 stora paket. Nu har jag och de små iallafall packat upp allt detta så jag har nästan haft lite julafton idag här hemma och bara för mig:)

Här är lite bilder från "lite" utav det och det är ju inte bara EN sak av varje utan GANSKA många. Fick ju tyvärr inte rum med alla bilder. Tänkte jag ska göra lite fina saker av dessa nu i helgen som jag kan lägga ut kort på.
Det är ljushållare för kronljus i svart och silver, värmeljushållare i lite rostigt, lite små röda hjärtan och svarta glittriga stjärnor att dekorera lite med, en ängel på pinne, hjärtan i både trä och zink. Det i zink är med 3 magneter i form av små hjärtan. Sedan är det lite olika band/ spets att dekorera med, trådrullarna som är i trä är ju lika mycket prydnad dom att ha sedan. Ljushållarna tänkte jag prova att gjuta med faktiskt, se om jag hinner ikväll.

Nu är det dags för lite mat. Vi har varit på fika hos farmor och farfar innan idag. Efter maten ska jag och äldsta dottern som fyller 16 i helgen, gå ut och fika bara vi. Så mysigt ska det bli:)

Ha en fortsatt bra fredag, kanske kommer någon bild lite senare idag antingen av lite pyssel eller från mysfikat:)
Kram Jennie

1 kommentar:

Vad kul att du kikar in här, jag blir jätte glad om du vill lämna en kommentar hos mig. Då får jag ju glädjen att kunna kika in hos dig som har blogg.
Kramar. Ni som inte har blogg kan oxå kommentera. Gå in i rullisten vid kommentarsrutan och sätt dig som anonym, i kommentaren kan du sedan skriva ditt namn om du vill.Tryck på publicera när du skrivit färdigt.