Här kommer jag skriva om mina största intressen, trädgård, inredning och då helst shabby chic, bakning,familj, min butik och gjutning i betong. Att få skapa fina å vackra saker får mig att må bra. Kommer även att skriva lite om vägen tillbaka från utmattningsdepression men mest om glada fina och roliga saker



fredag 7 december 2012

lite bilder från dagen

Kunde ju inte låta bli att lägga ut lite bilder från dagen.
Det blev en liten lagom pulkabacke i trädgården här och även jag åkte med barnen.
Nu har Wilma gjort fika till oss och tjatar här bredvid så blir det felstavat eller felskrivet så är det därför. Har LITE svårt att koncentrera mig på att skriva.
Bäst å fika nu då :)
Här är bilder på pulkat och så har ju även granen och stjärnan börjat lysa här äntligen. Ni ser mitt växthus i bakgrunden och tror inte det är många som kan hämta tomater fortfarande och plocka in chili men det gjorde jag igår :)

Ja så såg det ut, även jag såg ut som en snögubbe efter att Wilma och jag tävlat nerför och rullat runt å krockat med varandra hi hi.
NU fika, ha en bra kväll. Kramar Jennie

2 kommentarer:

  1. Vilken mysig stjärna ni har på väggen!

    SvaraRadera
  2. Härligt med massa bus med barnen ute i er pulka backe!! Bara man är påklädd rejält kan det va riktigt skönt.

    Ha en skön helg, jag tillbringar helgen på ännu en julmarknad.

    Kram Lotta

    SvaraRadera

Vad kul att du kikar in här, jag blir jätte glad om du vill lämna en kommentar hos mig. Då får jag ju glädjen att kunna kika in hos dig som har blogg.
Kramar. Ni som inte har blogg kan oxå kommentera. Gå in i rullisten vid kommentarsrutan och sätt dig som anonym, i kommentaren kan du sedan skriva ditt namn om du vill.Tryck på publicera när du skrivit färdigt.