Här kommer jag skriva om mina största intressen, trädgård, inredning och då helst shabby chic, bakning,familj, min butik och gjutning i betong. Att få skapa fina å vackra saker får mig att må bra. Kommer även att skriva lite om vägen tillbaka från utmattningsdepression men mest om glada fina och roliga saker



lördag 8 december 2012

Lördag...

Hej på er.
Ja här sitter man lagom för... just nu!! Små barn små bekymmer stora barn stora bekymmer (emellanåt). Iallafall så vet man vad man har små barn och kan hålla koll på dom vad de pysslar med.
Innan har det ju varit tjejen på 16 som varit ute och inte kommit hem, ibland några timmar för sent.
Men nu har ju även killen på 14 börjat springa ute och träffa tjejer.. kan ju säga att killar är inte ett dugg bättre att höra av sig eller ens bry sig om att man sitter och väntar oroligt.
Slutet bra iallafall och det är man ju tacksam för, samtidigt som man blir sååå arg!

Idag ska vi fira min mamma som fyllde år i veckan, skönt att slippa laga mat idag tycker jag:) det hade hon nog oxå tyckt hihi...

Fick lite nya stämplar i veckan som jag stämplat på mina betong saker, här är några av dom.



Ha en trevlig lördag och hoppas ni inte fryser allt för mycket i kylan :)
Kram Jennie

1 kommentar:

  1. Va fint det var med att stämpla på betongen. Jag har gjutit betong men aldrig stämplat på den. Behövs det nån särskild stämpeldyna?

    Jag varit på julmarknad igen, ska dit även imorg sönd o sälja tomtar mm.
    Ha en skön 2a advent.

    Kram Lotta

    SvaraRadera

Vad kul att du kikar in här, jag blir jätte glad om du vill lämna en kommentar hos mig. Då får jag ju glädjen att kunna kika in hos dig som har blogg.
Kramar. Ni som inte har blogg kan oxå kommentera. Gå in i rullisten vid kommentarsrutan och sätt dig som anonym, i kommentaren kan du sedan skriva ditt namn om du vill.Tryck på publicera när du skrivit färdigt.