Här kommer jag skriva om mina största intressen, trädgård, inredning och då helst shabby chic, bakning,familj, min butik och gjutning i betong. Att få skapa fina å vackra saker får mig att må bra. Kommer även att skriva lite om vägen tillbaka från utmattningsdepression men mest om glada fina och roliga saker



lördag 29 juni 2013

4 årings kalashelg.

Hejsan.

Här har det varit svårt att få de små tjejerna i säng idag, särskilt den minsta som blir stor flicka imorgon och fyller 4 år:) även wilma var spänd på morgondagen, hon var med pappa och köpte paket oxå och har nog lyckats att låta  bli att säga vad det blir i det hihi..

vi hade lite kalas igår då farmor och farfar var här, då blev de lite grillat och snövit tårta till kaffet. Imorgon ville hon ha hello kitty tårta men jag lyckades nog avstyra det genom att muta med mjukglass, marräng, mini marshmallows och glass sås:)


paketöppning


Det kom lite varor igår som jag packade upp,  nu börjar det fyllas på och väntar på en leverans till innan jag öppnar..men nu är det nära och nervöst oxå :)




Kollar en jätte sorglig film, tur man sitter själv och tittar :)

Sov så gott allihop.
Kram Jennie

7 kommentarer:

  1. Vad kul med födelsedag, stora damen ju.
    Vilken fin tårta det bjöds på.
    Spännande med paket.
    Fina saker du har packat upp, måste ju vara himla spännande.
    Ha en skön söndag!
    Kram Bodil.

    SvaraRadera
  2. Grattis till lilla fyraåringen!!
    Klart att det är spänt att gå och lägga sig dagen innan!
    Vilken ljuvlig tårta!!
    Spännande med din butik att det närmar sig!

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  3. Oj vilken tjusig tårta!
    Så spännande det måste kännas att det närmar sig nu...Riktigt känner med dig!:)
    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Söta småtjejer och finfina varor har du här..

    SvaraRadera
  5. Grattis i efterskott till 4-åringen, vi ska fira en 8-åring idag
    vackert porslin
    ha det så bra
    kram Rosa

    SvaraRadera
  6. Kul att fylla år...grattis till fyra åringen!!!
    Spännande med paketöppning också....
    Ha det gott!
    Kram bia

    SvaraRadera
  7. En så söt liten 4 åring!
    Hoppas allt är fint och att allt är bra!!! :-)
    Kram Anna

    SvaraRadera

Vad kul att du kikar in här, jag blir jätte glad om du vill lämna en kommentar hos mig. Då får jag ju glädjen att kunna kika in hos dig som har blogg.
Kramar. Ni som inte har blogg kan oxå kommentera. Gå in i rullisten vid kommentarsrutan och sätt dig som anonym, i kommentaren kan du sedan skriva ditt namn om du vill.Tryck på publicera när du skrivit färdigt.