Här kommer jag skriva om mina största intressen, trädgård, inredning och då helst shabby chic, bakning,familj, min butik och gjutning i betong. Att få skapa fina å vackra saker får mig att må bra. Kommer även att skriva lite om vägen tillbaka från utmattningsdepression men mest om glada fina och roliga saker



torsdag 27 juni 2013

Fullt upp idag kan man säga..

Hej, god natt, god morgon eller vad ska man säga:)

Blev en väääldigt lång dag idag kan man säga.
Nu ligger man här ganska trött i sängen och skriver på bloggen oxå hihi.
Tror jag har magkatarr för är hungrig jämt känns det som eller så kan det ju vara att man kommer på sent på kvällen att man liksom inte hunnit äta sedan frukost!

Idag började det med att lämna barn, hämta en släpkärra i ösregn i vita thigts och kjol och convers skor och med vattenpölar upp till fotknölarna, sedan hämta möbler, lasta ut det i ösregn och kan säga att byxorna var inte vita, håret var inte torrt och fötterna badade i vatten där i skorna.
Lastade av och klockan var tio över tolv, jääättte hungrig slängde man i sig lunchen på 5 minuter för att sedan hinna byta till torra kläder och åka och klippa sig vid halv ett:) vid halv två leverans av varor, vid två hämta barn därefter fick jag en paus på 1 timma.

Då ringer kompisen med handelsträdgård och undrar om jag vill komma ut och göra lite buketter som ska säljas ja idag torsdag:) så iväg med barnen till farmor och farfar där de sover i natt och ut dit vid åtta och är alltså nu hemkommen därifrån, det blev ju lite mer än buketter att göra, lasta till torgdag imorgon och lite annat.. Gissa om det blir sovmorgon imorgon, så ring INTE och väck mig vad ni än gör hihi..

Trätavla med fjärilar, lite förtjust i fjärilsmotiv just nu..

som ni kanske förstår :)


En bordsklocka..


Vägglampa utdragbar, tycker de är så fina..


Ja så här såg de ut buketterna jag satte ihop, denna i rosa färgskala, men blev inga bra bilder..



Lite att välja på kan man säga.

Lite andra färger i denna bukett..

Ni kan tro att det luktar gott här hemma för fick med mig 20 liljor hem, de luktar ju underbart gott!! tog tio vita och tio i den rosa färgen.

.Ha en fin dag idag får jag väl säga, nu blir det sova för mig med.
Kram Jennie

2 kommentarer:

  1. Vilka snygga och läckra fjärilstavlor...gillas av mej ;))......och industri lampan....vill ha;)
    Här ösregnade det igår...var inne hela dagen..och städade ;)...idag blir det en sväng in till stan och frissan ;)
    Kramis bia

    SvaraRadera
  2. jättesnygga tavlor
    ha en trevlig helg
    kram Rosa

    SvaraRadera

Vad kul att du kikar in här, jag blir jätte glad om du vill lämna en kommentar hos mig. Då får jag ju glädjen att kunna kika in hos dig som har blogg.
Kramar. Ni som inte har blogg kan oxå kommentera. Gå in i rullisten vid kommentarsrutan och sätt dig som anonym, i kommentaren kan du sedan skriva ditt namn om du vill.Tryck på publicera när du skrivit färdigt.