Här kommer jag skriva om mina största intressen, trädgård, inredning och då helst shabby chic, bakning,familj, min butik och gjutning i betong. Att få skapa fina å vackra saker får mig att må bra. Kommer även att skriva lite om vägen tillbaka från utmattningsdepression men mest om glada fina och roliga saker



fredag 18 oktober 2013

Fira med mig.

Hejsan.

Vet inte hur ni har det hos er men det är verkligen sviiinkallt idag! De som pratat om snö vet nog vad de pratar om för det skulle lika gärna kunna komma lite i den här kylan.
Behövde en liten paus från mitt fotande och vägande av varor just nu. Det har varit en hel del kunder idag lite till och från. Vet inte om jag sagt att min butik ligger inte mitt i centrum för det är svindyra hyror och de tomma lokalerna blir allt fler i stan, och en av orsakerna tror jag beror på alldeles för höga hyror, Så jag bestämde mig för att vara i början av stan, där folk åker till och från Vetlanda. Mitt motto är att allt funkar, bara man vill :) folk hittar ju hit iallafall



Nu har jag tänkt klart och kommit på ett bra sätt att fira att jag fyller 1 år. Ni som vill vara med är med och ni som inte vill behöver inte men det vet ni väl så klart :) en del tycker det är fel med utlottningar och tävlingar medans jag kan tycka att när man fyller år MÅSTE det väl firas, Plus att jag får lite hjälp av er oxå. Jag ska utnyttja er förstår ni :0

Jag vill hemskt gärna att ni går in på min butiks fb sida(knappen till höger här uppe)
Gillar min sida OCH delar och kommentera det inlägg som snart kommer att finnas även där och som handlar om denna tävling. Ni får svara på en fråga.Ni som inte har facebook kan oxå vara med genom att svara på frågan hur många barn jag har :)kommentera här nedan,  och lägga till tävlingen på era bloggar. Ni som varken har blogg eller fb kan oxå svara på frågan hur många barn som finns i min familj.

Ni kan vinna det här.

1a pris

Lykta från Ib Laursen, kanonfin att ha lite mossa, utsmyckning och block ljus i, låt fantasin flöda nu:)
2a pris
servetter från Sagen Vintage Design och bokmärke gjort av mig. OBS att jag inte säljer bokmärket i butiken utan har det till privata små saker som det här:)

Nä det här inlägg tog ju bara några timmar att skriva idag, kommit kunder lite hela tiden.
Ha det gott 
Kramar Jennie

5 kommentarer:

  1. Åååååh, den ljuslyktan vill jag gärna ta chansen att vinna! Gillar på Fb, och har delat på min Fb-sida "Wikers Liv" :)
    Jodå, här kom lite snö i morse, faktiskt. Men det är borta nu ;)
    Trevlig helg!
    Kram /maria

    SvaraRadera
  2. Jag ha inte fb och kan tyvärr inte vara med i tävlingen...jädrans!!!..........men en liten hälsning från mej får du iaf ;))..............kram bia

    SvaraRadera
  3. Mysig blogg och fin tävling! Du har 5barn. Kryssar fingrar och hoppas! annemarigabrielsen@gmail.com

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Vill jättegärna vara med i den fina tävlingen!
    Svar på frågan är: du har 5 barn
    Gillar på fb, och delar vidare...
    Ha det så gott/ Marie L-m i Visby
    ragna_marie@hotmail.com

    SvaraRadera

Vad kul att du kikar in här, jag blir jätte glad om du vill lämna en kommentar hos mig. Då får jag ju glädjen att kunna kika in hos dig som har blogg.
Kramar. Ni som inte har blogg kan oxå kommentera. Gå in i rullisten vid kommentarsrutan och sätt dig som anonym, i kommentaren kan du sedan skriva ditt namn om du vill.Tryck på publicera när du skrivit färdigt.